Acumulat temporada 2011

Natació:
Carrera:
Carretera:
Btt:
Rodillo:
Cinta:

dilluns, de juliol 07, 2008

Desepció.....

Pos bé el Dissabte va ser el C. d'Espanya Junior de Triatló, i la veritat que les coses no van anar gens bé.


Al primer tram, natació, vaig sortir uns 30 segons més lent del previst, lo qual em va fer perdre un bon grup de bici. A més a més el neopré es va resistir una mica a sortir i vaig perdre també el grup que van formar Adrià i Albert Moreno.


Vaig sortir cagant osties de boxxes en la bici, pero la distància que em van treure a la transisió era prou considerable com per no poder-los atrapar.

M'enganxo en un grup, amb alguns bons rellevistes com Naxo o Adrian, pero al veure que la resta anava xupant decideixen fer el mateix.


Llavors es quan intento fotre 5 o 6 pals, per veure si algú em segueix i marxem, però la gent no reacciona i decideixo relentir el ritme. A un dels palos em separo uns 30 metres del grup i llavors si que decideixen rellevar-se per neutralitzar-me.


En resum, una bici sense col·lavoració i tothom buscar xupar roda.... EN FI, LA CULPA MEVA PER PERDRE UNS SEGONS D'OR A LA NATACIÓ.


El tram de correr interminable, el circuit de bici durissim i els pals em deixen una mica cansat, lo qual ho pago a mitan de la primera volta del còrrer. Però poc a poc em vaig recuperant i puc enganxar un bon ritme.


Al final el 28, molt lluny de l'esperat. I indignat i penedit, la veritat.....


Vaig nadar exactament igual de ràpid que mun germà petit.....


Però bé ara a seguir entrenant, i a no derrumbar-se, que una mala raxa acaba passant.

Arxiu del blog