Acumulat temporada 2011

Natació:
Carrera:
Carretera:
Btt:
Rodillo:
Cinta:

dijous, d’abril 23, 2009

Bronquitis, Asma d'esforç....??¿¿??

Hola a tots, feia ja unes setmanetes que no em veia en cor d'actualitzar. Em limitava a sumar metros acumulats i prou.

La veritat es que tampoc he entrenat gaire. Desprès de la cursa ciclista de Tortosa em va agafar una cosa rara al pit, gola, en fi, sistema respiratori. La qüestió es que encara ho arrossego, havent dies que no puc ni entrenar ja que tusso molt i m'ofego.

Desprès de parlar amb entrenador, metges de la Blume i altres enterats de la medicina de l'esport, se m'ha prediagnosticat asma a l'esforç (poc provable) o una bronquitis mal curada (espero que sigui això).
Per aquest motiu no vaig assistir la setmana passada als Estatals de Duatló a Teruel (mal temps, 5 graus, 2 setmanes entrenant malament....)
Ara estic pendent d'una revisió al CAR per descartar que sigui una asma a l'esforç.
De moment vaig notant una progressió.......

1 comentari:

jose maria ha dit...

Ànim Pau que m'han dit que estàs entrenant molt fort. He obert un nou blogg que espero que funcione millor que l'anterior, TRIPARES, ara amés de triatleta soc tripare, t'ho dic per si em vols indexar, jo ja t'he indexat.
A veure si ens veiem a SANT FELIU

Arxiu del blog