Acumulat temporada 2011

Natació:
Carrera:
Carretera:
Btt:
Rodillo:
Cinta:

dimecres, d’abril 23, 2008

Agafant ritme.....


Avui ha sigut un dia així completet. Avanç de nadar sessió de peses de 3x10 al 60%. Desprès 3000 metrets de natació A1 (el nado a 1'24/25), un rodatge treballant variat (alettes, manoples, braços, tècnica...) No s'ha fet gens aborrit avui l'entreno.


Horeta i mitja desprès tocava el plat fort d'avui, les sèries corrent.


Avui tocava 15' escalfament + 2x500 (1'35 i 1'34) rec. 1'40 + 1000 (3'04) rec. 3' + 2000 (6'38) rec 5' + 1000 (3'06) + 2x500 (1'40 i 1'34) + 10' rodar molt suau.

Avui hem treballat en pulsòmetre i la mitja m'ha sortit de 174 pulsacions minut per sèrie aprox.

També hem treballat insistint molt en la respiració. A la última sèrie de 1000, als 500 metres he notat com si anés a petar però mun pare m'ha donat ànims i m'ha fet controlar la respiració i m'he enganxat a n'ell (ell anava en bici) i l'he acabat bastant bé, a 3'06.


Estes setmanes que entreno en mun pare estic notant que sufreixo i pateixo corrent, cosa que no acostumava a fer avanç, ja que quan me notava cançat afluixava, cosa que me passa a les carreres sovint. Ara estic aprenent a patir, jejeje


Esta setmana toca duatló a Vic. Serà un entreno de controlar la respiració sobretot. Esta setmana continuaré entrenant com si no tingues carrera.


Dissabte a lo millor quedem un grup de triatletes per anar a nadar a la platja. Qui es vulgue apuntar que deixe un missatge al blog!

Arxiu del blog