Acumulat temporada 2011

Natació:
Carrera:
Carretera:
Btt:
Rodillo:
Cinta:

dilluns, de maig 12, 2008

1er Triatló.... bon resultat

Domenge es va cel·lebrar el primer triatló de la lliga catalana de Triatló. La prova va ser a Sitges, amb un temporal marí que fea por...

Tot i així la prova es va realitzar, això sí, acursant la prova de natació fins a només 300 metres, ja que era molt perillós entrar a la mar.

Els més de 230 participants ens tirem a l'aigua al mateix moment i allò va ser una lluita continua contra les onades, idonies per als amants del surf, jeje.

A la primera transisió surto de l'aigua el 8è i ràpidament munto dalt la bici i faig un començament força explosiu per tal d'intentar enganxar amb els 5 que tenia davant. Entre els 5 anem fent relleus i conseguim neutralitzar els 3 escapats. Aixì doncs es va formar un 1er grup amb 8 triatletes que anavem donant relleus sense parar.

Arribo a la T2 amb el primer grup i ..... cagada grossa!!!! Hem "perdo" a boxes. Passo de llarg les meves sabatilles i hem toca recular 2 vegades, perdent 18 valuosos segons.
Tot i marcar-me el 8è millor parcial en bici, si li restes els 18 segons perduts a boxes (el temps de boxes contava a la bici) em surt el millor parcial. (se que són 18 segons ja que vaig entrar a boxes amb el Parrenyo i a les classeificacions consta que vaig entrar 18 segons més tard, ja que l'alfombra del xip estava al sortir de boxes)

Emprenc els últims 5 km de cursa a peu prou bé, a bon ritme.... fins que.... a l'últim km comença una davallada de ritme considerable, que es va fer exagerada als últims 500 metres. Aquí va ser on Adrià, lo meu company i amic me va passar ( k kabrón, jejeje) i jo, ofegat totalment (no se si pel constipat que encara arrastro o que) em vaig veure totalment incapàs d'aguantar-lo.

Al final 2n Junior i 9è de la general.

Així doncs, bon paper dels Joves triatletes de les terres de l'Ebre, 1er i 2n Junior i 7è i 9è de la general.

Un bon comensament de temporada que dona un punt de motivació extra.

Arxiu del blog