Acumulat temporada 2011

Natació:
Carrera:
Carretera:
Btt:
Rodillo:
Cinta:

dimecres, de maig 21, 2008

Setmana dels 18 anys


Pos bé, dillums vaig cumplir los 18 anys, d'aquí lo titol de l'escrit.


Esta setmana ha sigut la posterior del Triatló de Sant Feliu. Les setmanes post competició solc anar una mica carregadet de cames. Esta setmana concretament la part entre els bessons i el taló, una mica més amunt del tendó d'aquiles.


Pel que fa a la natació estos dies m'estic notant bé, podent passar les sèries de la bateria de 400 en pullboy sense anar a tope sobre 5'11'' i notant-me fi nadant.


En canvi corrent m'he notat una mica espès.

L'altre dia als intervals de 1, 2, 3, 4, 3, 2, 1, minuts em notava una mica pessadet (vent en contra de Tortosa a Xerta)


Avui al anar a realitzar l'entreno de còrrer la primera sèrie de 1000 a 2'56'', desprès n'havia de fer una de 2000 però he tingut de parar al 1000 (3'15) ja que em notava carregadet de cames i cul i notava com se m'apagava el ritme (koko koko, no haguès tingut de parar, ho se....... però bé poc a poc.....) Per acabar 2x 500 passant a un bon temps de 1'22 i 1'23. Posteriorment he rodat en bici per no carregar més les cames (10 minutets)


Esta setmana cap al Prat, al campeonat de Catalunya de Triatló. (massa pronte este any)

Intentarem fer un bon paper absolut i com no a la categoria Junior.

Arxiu del blog