Acumulat temporada 2011

Natació:
Carrera:
Carretera:
Btt:
Rodillo:
Cinta:

diumenge, de juny 08, 2008

Olímpic de Salou, no massa bé

Avui ha sigut l'olímpic de Salou. Les coses no m'han anat com m'esperava la veritat.


Als 1500 metres de natació, disciplina on pensava fer un bon paper, les coses no han anat com esperava. He patit bastant i he sortit casi un minut més tard del que esperava.


A la bici he patit bastant els primers 8 km, despenjant-me del grup on anava (no era un ritme molt fort) ja que les cames no reaccionaven. Més tard ja m'he refet però la distància perduda respecte el grup del principi era molt considerable.


Als 10 km corrent pos bé dins del que cap. Lo que si que no m'esperava eren les llagues i ferides als peus, que m'han tocat els nassos en bona part de la cursa.
En difinitiva, una mala carrera, 1r olímpic..... Ara a centrar-se en los entrenos!!

Temps de la prova: 2h 2min (pensava que baixaria de les 2h, sobre 1h 58)

Arxiu del blog