Acumulat temporada 2011

Natació:
Carrera:
Carretera:
Btt:
Rodillo:
Cinta:

diumenge, de març 15, 2009

Duatló la Segarra, baixada de sucre, presió?

Avui he pres la sortida al duatló de la Segarra, però no he crusat la línia de meta.

Sortim a un ritme fort, passant un altre cop el 1er km a 3'06''. El 2n km ja a un ritme comode de 3'20, però poc a poc les cames no anaven, un mal estar general no em permitia anar més ràpid, al contrari he pegat una davallada de ritme impresionant, anant a 4'15 i patint molt.

Arribo a la T1 molt atpràs, i agafo la bici amb ganes, pensant en remontar i no pensar en els factors que han pogut destrossar tant la carrera a peu. Intento tirar en solitari per avançar posisions a la baixada, però de cop perdo la visió...... m'assusto i em fico amb el grup, però em començo a marejar..... intento no perdre el grup, sempre anant al darrere de la coa.

A la pujada, als 1ers km un altre mareig fort i unes punxades al pit.... em solto del grup i pujo poc a poc......... Pocs metres avanç de la T2 un altre mareig... Desideixo abandonar i anar a la creu roja. M asseuen a la sombra, em fan minjar molt i beure aquarius i als 20 minuts em comança a baixar el mareig........

Al final tot ha quedat en un susto......... En fi...... No m'havia passat mai competint algo així.....

Ara a continuar entrenant.

Arxiu del blog