Acumulat temporada 2011

Natació:
Carrera:
Carretera:
Btt:
Rodillo:
Cinta:

divendres, de maig 22, 2009

Canvi Radical

Hola Gent!!!

Fa ja una setmana que he deixat d'entrenar en l'entrenador (Leo, un entrenador bonissim). Faltava motivació,ànims i ganes....

Ara vaig entrenant sol, per sensacions. Quan m'apeteix correr vaig a còrrer, si tinc ganes de nadar nado....

No obstant no dixo la competició. Me falten moltes ganes i voluntat per tornar a entrenar bé. Ara a l'estiu quan estigue de nou a casa tornaré a ficar-me entrenant en mun germà que ara per ara està com un bou i se pega uns entrenos difícils de seguir, sobretot nadant.

Doncs això, de moment ara no competiré fins al juny. També estic pensant si fer la cursa del Llop, de moment se que fare la de 182 km de carretera i la mitja marató de caro

2 comentaris:

Lali Vidal ha dit...

a vegades va be fer un petit parón...

ànims i endavant!
peto!

jose maria ha dit...

Animat a fer el DUEXTREM AMPOSTA, el podriem fer a un ritme similar, ja que corrents estic millor que tu, pero en BTT tu em fotràs canya
Ànims màquina

Arxiu del blog