Acumulat temporada 2011

Natació:
Carrera:
Carretera:
Btt:
Rodillo:
Cinta:

diumenge, de març 16, 2008

Duatló Vilanova, pinxo... i repinxo!




Avui s'ha celebrat lo Duatló de Muntanya de Vilanova i la Geltrú.


Lo primer tram de còrrer 5km bastant plans l'he passat a 17' 54'', bastant comodo dins del que cap i controlant a 2 rivals.


Al tram de bici era on volia intentar despenjar-me d'aquets 2 i intentar recuperar-li el minut a Adrià. Pero els meus plans s'han esfumat... Al contrari del que m'esperava, m'he notat força incomode dalt la bici. No els he pogut traure res a n'aquells, al contrari, ells m'anaven deixant poc a poc, i jo carregant-me progressivament de lumbars. A mitan tram de bici ha sigut quan, per voler baixar massa ràpid, he rabentat la camara. I au, desmunta la roda.... Al cap de 3 minuts de tornar a pujar dalt la bici..... pffsssssssssssss, un altra rabentada, estya vegada per no haver unflat bé la roda la vegada anterior. Sort que un bon noi m'ha donat una camara perquè a mi ja no me'n quedaven. S'ha de dir que esta setmana he pìnxat ja 3 vegades, i avanç d ela cursa ja li he dit a Adrià, avui..... toca pinxar! jejeje


Mun germà m'ha passat al tram de bici quan he punxat la 1a vegada, però tot i així trobo que m'hagues passat ja que com he dit avui he tingut un mal dia de bici.


L'ultim tram de 2'5 km corrent pos ja sense cap aspiració m'he passejat una mica, i tot i així ha sortit prou bon temps.
I a la tarde, al arribar 20 km suavets, hem anat a tocar al refugi de la font nova en la bici.
Este dimart marxem cap Andorra a entrenar, a fer esquí de fons, a còrrer i btt fins divendres.

Arxiu del blog