Acumulat temporada 2011

Natació:
Carrera:
Carretera:
Btt:
Rodillo:
Cinta:

diumenge, de febrer 08, 2009

1/2 Marató Bcn, la meua 1a vagada


Avui he corregut la meva primera mitja marató. Aprofitant que es fea a Barcelona vaig decidir correr-la la setmana passada.

Molta gent, mai havia corregut una cursa de més de 6.000 persones...

El vent bufava una mica, i on es notava era a les llargues rectes.

Començo a un ritme que se m'ha fet comode, passant el 1er 5000 en 18'23, i passant els 10km a 36'57. Llavors em fico a calcular i penso que anava bé per baixar de 1h 20. Al km 15, un petit insident; una rampa a la planta del peu que m ha fet aixar una mica el ritme un km aproximadament. La rampa desapareix i em torno a sentir bé, carregadet de cames pero aguantant. Passo els 5 km (del 15 a20) a 19'12, exactament igual que l'anterior 5km (del 10 al 15).

Al final acavo la cursa en un temps de 19'31'' , ritme de 3'46.

A més 1er de la categoria.

Ara a descansar i una mica de Compex per acabar de drenar les cames.


Esta setmana ja comencem un altre cop INEF. Vaia pal, jejejeje


Setmana que ve triatló d'hivern de catalunya, a Tuixent.

Arxiu del blog