Acumulat temporada 2011

Natació:
Carrera:
Carretera:
Btt:
Rodillo:
Cinta:

dissabte, de març 14, 2009

Acostumant-me


Bé sembla que el cos va assimilant els entrenos d'estes últimes setmanes. Són unes setmanes de alts volums i competicions en diumenge per acabar de fer un entreno de calitat (no competicions per estar en ple rendiment). Són un exemple Reus, Manresa, la Segarra o la mitja Marató de Bcn.

El cos ja s'esta acostumant a començar un entreno de natació per exemple en 8x200 a 2'45, o 1200 (75 ritme + 25 fort) ... Coses que la primera setmana em rabentaven, i anava cansat tot l'entreno i no em sortien els temps.....

Avui per exemple tocaven 15x100 rec 20, en tres blocs de 5 rec 1 minut entre bloc i 20 segons entre series. No portava rellotge i li he dit al soco que hem mires algunes series per veure el ritme que anava, perque em notava lent (havia d'anar a 1'18). Les que m'ha mirat 1'12 i m'ha agradat perquè m'ha dit: set veu nadar comode, no pareix que vaigues ràpid.

Senyal que els entrenos estan donant fruit o potser un exès de motivació? Ja vorem.....

Demà Duatló de la Segarra, un altre entreno de calitat desprès d'una setmana de 22.000 m de natació, 210 km de bici (moltes series) i 46 km de cursa apeu. (+ els volums del duatló de demà i el rodatge posterior en bici)

Arxiu del blog