Acumulat temporada 2011

Natació:
Carrera:
Carretera:
Btt:
Rodillo:
Cinta:

diumenge, de març 01, 2009

Duatló Reus

Avui, sota un dia humit, s'ha disputat el duatló ciutat de Reus.

L'objectiu era fer la cursa per passar les dades del Polar a l'entrenador.

La primera cursa apeu, ha sigut ràpida. He sortit una mica retrassat però al km m'he enganxat en Jordi Ferrer i Raul (del Roca running).
Segons Leo, he sortit massa relaxat al principi.

A la bici un descontrol. Hem format un grup de 7 en un principi, on ningú ha fet relleus, nomès col·lavoravem un del Mataró i jo.

Tot bé fins una rotonda, on han hagut moltissimes caigudes. Jo m'he vist implicat en una d'elles, on per sort només he tingut rascades i cops a la cadera.

Al final he acabat, una mica disgustat pel tram de bici però..... d'altra banda content ja que esta setmana ha sigut molt dura i ahir van ser 50 km de series en bici en un total de 85 km, i tot i així he rendit més del que m'esperava.

Arxiu del blog