Acumulat temporada 2011

Natació:
Carrera:
Carretera:
Btt:
Rodillo:
Cinta:

diumenge, d’abril 27, 2008

Respiració.... Un bé tirant a notable, jeje


Avui ha sigut lo duatló de Vic 7'5 - 33'5 - 3'5.


L'objectiu era controlar la respiració a la cursa apeu. Los primers 7'5 km pos bastant bé, anant a un ritme comode podent apretar més però alli on estava, era un lloc bo de cara a afrontar la bici.

Los 7'5 km los he passat a 24'52''.


Al tram de la bici he començat una mica malament. A la primera rampa, devia ser 1 km, (eren 10 km seguits de muntada) m'he quedat una mica adormiscat i se me n' ha anat lo grup. Per sort he pogut reaccionar i he apretat les dents per poder-los agafar. Erem un grup d'unes 7 persones que només passaven relleues a les baixades. Les pujades era una lluita continua per intentar que algú es despengés. Al finalitzar els primers 10 km de pujada hem atenyat al grup de davant, format per unes 15 persones, Poc a poc el grup s'ha anat diluint ja que alguns es despenjaven. He intentat 2 "palos" per veure si algú del grup s'apuntava detràs meu per poder fer una fuga i agafar al grup de davant, però la gent no responia i he decidit els dos cops parar i tornar al grup, no valia la pena una fuga en solitari que provablement s'haguès acabat en un no res.

A falta de 5 km per al final s'ha introduït al nostre grup l'Emi ( el que a Igualada, gracies ala seva col·laboració vaig poder fer el 3r millor parcial en bici). En l'Emi al grup els relleus han sigut més fluits i els últims 5 km han sigut a bon ritme.


A l'últim tram de còrrer he sortit disparat! Tenia al 2n classificat Junior a pocs metres i l'he passat al km de cursa. Llavors han arribat els problemes. Mai m'havia passat...... m'han pujat els quàdriceps..... (això pot ser degut a la manca de kmetratge en bici que porto esta temporada). He patit molt la veritart, al final m'arrastraba casi..... sort que la distància que li havia tret al 3r classificat era prou com per poder arribar a meta sense ser adelantat. Tot i així m'han passat unes quantes persones estos metres finals de dolor.


Al final un 2n lloc tot i l'ausencia de L'Albert i l'Adrià. Temps final 1h 39min


Manel no ho ha fet gens malament tampoc. Era la seva primera cursa de la temporada i el seu temps ha estat al voltant de les 2h.

Arxiu del blog